Alla inlägg under oktober 2013

Av Ida-Marie - 16 oktober 2013 21:02

Vår älskade lilla tjej är genomförkyld. Snoret rinner, hon nyser mest hela tiden och så hostar hon så att det rosslar i bröstet. Jag har precis lyckats lägga ner henne sovandes i vår säng, så inatt får pappan sova på en madrass på golvet medan mamman och lillskruttan sover i sängen.

Just nu sover hon tungt och skönt. Hoppas det fortsätter så natten igenom. För vår, men såklart mest för hennes skull. Inge roligt alls att se henne må dåligt!

Av Ida-Marie - 9 oktober 2013 09:06

Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu. Jag har så mycket känslor inom mig. Jag känner mig glad, irriterad, ledsen, lyckosam, deppig, fundersam, nöjd. Jag kan inte fokusera på en känsla i taget och få någon riktig klarhet i den. Istället bubblar det inom mig och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Ibland önskar jag att vissa saker vore svart eller vitt.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards