Alla inlägg under maj 2016

Av Ida-Marie - 30 maj 2016 15:24

Sitter i soffan med en filt kring benen och skulle nog lätt kunna somna om jag tillät mig själv. Har dock en treåring vid min sida, tittandes på Lotta på Bråkmakargatan och en liten skrutt ute i vagnen som ska väckas om ca 10 min. Full rulle från morgon till kväll.

Ikväll blir det crossfit med svägerskan. Känslan just nu är att det hade varit oerhört skönt att bara stanna hemma och mysa med familjen, men jag vet att jag mår så mycket bättre av att komma iväg och träna. Min kropp OCH min hjärna behöver det!!

Igår var det mors dag. Jag har inte bara turen att ha världens bästa mamma, och mormor till mina barn, jag får dessutom vara mamma till två helt underbara småtjejer. De tog varsin megabit av mitt hjärta den dagen de föddes.

Av Ida-Marie - 14 maj 2016 08:37

Malva vaknade vid 5 i morse. Trots att jag hade sovit dåligt så var jag inte speciellt trött. Klev upp med lilla trollungen och när vi kommer ner så kikar jag ut genom fönstret. Gissa vad jag ser? SNÖ! Stora flingor seglade ner mot marken och skapade ett tunt vitt täcke på vår gräsmatta.

Häromdagen hade vi sommarkläder och smörjde Olivia med solkräm. Vad hände? Visste ju att det skulle bli kallare igen och att vi skulle få en del regn i helgen, men snö? Nej det var varken vad jag trodde eller hade hoppats på. Hoppas värmen är tillbaka inom en snar framtid.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards