Alla inlägg under september 2012

Av Ida-Marie - 24 september 2012 21:29

Vi är tillbaka i Sverige. Tillbaka till verkligheten.


Vi har haft en underbar resa, men den kommer jag (genom bild och text) att berätta mer om en annan dag. Just nu är jag för trött. Startade upp med en heldag på jobbet. Möte på eftermiddagen, möte på kvällen. Hemma klockan 21.15 Sa jag att jag är trött?   


Nu ska jag slänga mig i säng och fortsätta jobba. ICDP-kursdag nummer 2 på fredag och till det har vi litteratur att läsa, samt uppgifter att göra. Ingen rast, ingen ro!! Natti natt!

Av Ida-Marie - 14 september 2012 10:39

I natt styr vi mot Arlanda för att sätta oss på flyget mot Alanya. Har längtat som en tok till denna dag, så nu kan jag knappt ta in att det äntligen är dags. Tanken var väl att det skulle bli lite av en partyresa, men för min del så har ju planen och prioriteringarna förändrats en del hihi. Nu ser jag fram emot värme, god mat, VILA, härligt sällskap och sköna dopp i havet.


Det lilla negativa just nu är att jag är genomförkyld. Ska träffa farbror/tant doktorn nu på förmiddagen och se så att jag inte är i behov utav penicillin. Det vill jag i så fall veta INNAN resan. Jag tror dock att det är ett virus som bara är att vänta ut. Hoppas i så fall att jag slipper vänta allt för länge. 


Nu ringde de precis från jobbet. Hade lite frågor och önskade mig en trevlig resa. Så säger min kära arbetskamrat Liselotte "Tänk nu inte på oss när du är på semester". Hon tyckte att jag skulle svara "Nej det tänker jag inte". Helt ärligt så har jag svårt för att säga det. Jag har galet svårt för att släppa jobbet när jag är hemma. Sjuk, ledig... vad som. MEN jag ska försöka!! hehe

Av Ida-Marie - 13 september 2012 14:40

 


Igår var vi iväg till Örebro på kubtest och, i och med det, vårt första ultraljud. Det var bland det häftigaste och härligaste jag varit med om. Vilken känsla! Den lilla parveln i min mage dansade först runt som en tok, för att sedan helt plötsligt lägga sig till rätta och förmodligen somna till. Nu känns, helt klart, situationen mer verklig! Vi ska bli föräldrar. Jag ska bli mamma!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards