Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Ida-Marie - 4 augusti 2013 22:17

Igår var mannen min ute och svirade. Detta bidrog till en seg söndag för hans del. Bara trötthet dock. Hårt att ligga på topp när man dessutom är småbarnsförälder. Jag själv behövde ingen utekväll för att känna mig klubbad. Jag kunde verkligen INTE sova inatt. Fick nog ihop 4h, högst. Ögon i kors JA!

Jag trotsade dock tröttheten (och det faktum att Olivia avskyr vagnen) och begav mig ut på en promenad i förmiddags. En extremt svettig promenad vill jag lova. Solen gassade och jag fick dra vagnen baklänges för att inte solen skulle lysa på lillbruden. Tyckte dock det gick ganska bra, då hon inte började gallskrika förrän sista biten. Då fick det bli bärselen. Sa jag att det var en SVETTIG promenad?!?! Haha

Hoppas hoppas hoppas, att jag sover bättre i natt!!!!!!!

Det går verkligen inte att beskriva den kärlek jag känner till detta barn. Det är läskigt!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards