Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Ida-Marie - 14 maj 2014 13:34

Nästa fredag har förskolorna stängningsdag. Då ska jag hoppa in och jobba en dag. Handledning och planering inför hösten. Känns jättespännande att få schema med mera. Spännande och läskigt som jag nämnt tidigare. Tanken på att få mindre tid med Olivia känns skrämmande. Jag ser dock ändå fram emot det. Det måste ju ske och jag vet att jag kommer att vänja mig med tiden. Jag hoppas innerligt att det är ett härligt arbetslag och att jag kommer att trivas på min nya arbetsplats!!

Av Ida-Marie - 14 maj 2014 06:49

Jag tycker om att ta det lugnt, men har alltid varit ganska rastlös utav mig. Jag vill att det ska hända saker omkring mig. Med en liten i hemmet så händer det ju saker hela tiden, men det kan samtidigt bli lite segt om man bara stannar i hemmet.

Jag älskar att ha saker att se fram emot. Att längta till. Jag älskar också spontana händelser. Händelser som ger energikickar.

Just nu längtar jag till vår resa till Turkiet. Till 6 veckor semester tillsammans med familjen. Jag längtar till en inplanerad tripp till Stockholm, en annan till cykelvasan.

Denna vecka har jag fått och får energikickar av tjejkväll, födelsedagskalas och bebismys. Jag får dessutom den dagliga energin från min lilla tjej. Underbart!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards