Alla inlägg den 16 juni 2016

Av Ida-Marie - 16 juni 2016 06:54

05:20 vaknade Malva, så nu sitter jag här färdigsminkad och tittar på min lekande lilla skrutta.

Idag ska vi på lite ettårsfirande för en kompis son. Det är mammagänget som ska träffas med de minsta. Vi kommer dock utan present. Har beställt den online och dyker säkert upp nästa vecka.

När jag hämtat O från förskolan ska vi till en av mina barndomsvänner och hennes dotter. Var ett tag sedan vi sågs nu och jag längtar efter dem båda. Det härliga med dessa relationer är att man inte behöver ses så ofta för att bibehålla en god relation.

Nu har vi mycket planerat framöver. Både på veckodagar och helger. Flera måsten, men mest roliga saker. Det är ju för sjutton midsommar snart. Dessutom är det mindre än en månad kvar tills vi åker till Göteborg med mamma- och pappagänget. Ska bli så sjukt roligt!!

Det jag dock ser mest fram emot är när C går på semester och vi får njuta av ledigheten tillsammans med tjejerna. Ska verkligen försöka ta tillvara på varje dag!!!

Igår hade Olivia utklädningsdag på förskolan. Hon ville vara en fjäril. Självklart fick hon som hon ville. Min vackraste fjäril!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards