Alla inlägg den 19 december 2012

Av Ida-Marie - 19 december 2012 12:52

Nu närmar sig julen med stormsteg. Har bakat julkola och marskonfekt som ska tas med till de olika familjemysen under jul. Ska även ställa mig och försöka lyckas med änglakola och eventuellt nåt mer imorgon kväll.

Julmyset börjar faktiskt redan på söndag. Då ska vi på jullunch hos Christoffers föräldrar. Det blir julmat och julklappsutdelning. Supermysigt! På kvällen ska det spelas Bingo Lotto på uppesittarkvällen tillsammans med Elin&Alex, Martin&Annelie.

Julafton ska firas först hos Grefves tillsammans med min del av släkten och sedan hos Christoffers morbror tillsammans med hans del av släkten.

Juldagen så blir det middag på Jaktvägen igen för då kommer farmor och farfar.

På annandagen blir det middag hos mor.

Minsann ingen dålig julhelg vi har framför oss va?! Älskart!!!! Fasar dock för att bli smittad nu lagom tills dess. Både magsjuka och rejäla förkylningar härjar på jobbet och i vår närhet. Nej, bort bort bort!!!

Oj vad lillan sparkar nu. Hon vill nog att jag reser på mig och gör mat. Därefter ska jag hoppa i duschen och göra mig redo för en fika på stan med sötaste Helena! Jag är minsann omgiven av galet mycket härliga människor. Det är en sak som är säker!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards