Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Ida-Marie - 7 juni 2013 13:42

När jag var singel och jag låg med tjejerna på stranden med en förmiddagscider i handen, så längtade jag efter ett stabilt förhållande och ett liv som mamma.

Nu när jag har ett stabilt förhållande och ett liv som mamma (nu tror ni att jag ska skriva att jag då längtar efter ett liv som singel och att jag inte vore mamma, vilket såklart inte kommer att hända), så längtar jag efter en kropp att kunna ligga på stranden med och energin inom och omkring mig. (Ja, och visst vore det väl gott med en kall cider en varm dag som denna).

Till saken hör i alla fall att jag ALDRIG är nöjd. Jag vill vara på alla ställen samtidigt. Göra så mycket. Jag vill vara hemma med min dotter, jag vill umgås med min sambo, jag vill ligga på en sandstrand (gärna utomlands), jag vill renovera i hemmet, jag vill träna och jag vill vara med mina vänner och festa. Det är ta mig fan inte lätt alltså. Mycket är genomförbart, men det krävs nog tid och tålamod från min sida! Man kan inte få eller göra allt på en och samma gång. Måste lära mig att leva i nuet för trots min rastlösa själ "mycket vill ha mer", så älskar jag det liv jag lever!! Jag har't bra gött!

Av Ida-Marie - 7 juni 2013 10:44

Mammas älskade lilla frö är så förkyld. Skulle haft en mysig lunchdejt på stan med mormor och moster, men fick ställa in. Olivia behöver vila! Somnade som en stock efter "frukosten". Jag ska bädda in henne lite gott i soffan och göra mig själv en kopp kaffe. Kanske hinner jag dessutom avnjuta den i solen. Vore skönt för denna extrema blekfis!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards