Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Ida-Marie - 2 juni 2013 10:51

Jag tror att jag börjar lida lite av den stress jag känner inom mig. Eller, jag känner mig inte alltid stressad. Märker det snarare genom att jag glömmer saker hela tiden, vaknar med ett sug i mellangärdet (magkatarren), känner mig trött mest hela tiden. Sen ibland känner jag såklart av stressen. Olivia gallskriker i affären, man har en tid att passa och allt ska med. Blir heller inge bättre av att man har en rygg som snart går av. Smärtan är konstant och sträcker sig från rumpa till nacke. Bidrar till huvudvärk. Tunga jävla vagn, tunga jävla babyskydd, underbara älskade lillan på ena armen medan man försöker fixa annat med den andra.

Tillsammans med den huvudvärk som jag får på grund av min dåliga syn så känns det ju helt fantastiskt. Hm... mycket klagomål nu, men jag mår inte helt bra. Tyvärr!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards