Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Ida-Marie - 4 oktober 2016 15:58

Ibland när jag ska skriva ett inlägg så tänker jag att jag ska skriva om något annat än barnen. Så blir det dock sällan. Svaret på varför är inte speciellt svårt. Barnen är min vardag, min helg och mitt liv. De är en del av mig. Mitt fokus ligger på dem och i princip allt stort som händer i mitt liv innefattar dem. Så är det och så kommer det antagligen vara livet ut. Så är livet som mamma.

Detta innebär INTE att jag aldrig gör något utan barnen. För det gör jag. Både på egen hand och tillsammans med C. I helgen ska vi till exempel på 40-årsfest. Äta och dricka gott i vuxet sällskap. Ska bli skitkul. Barnen ska antagligen sova hos sin farmor. Farfar jobbar, så det blir en trio brudar som får ha lördagsmys. Innan dess ska Olivia först på Knatteskutt och sedan på 5-årskalas. Blir en höjdardag för vår stora tjej. Kanske att farmor får en tidig kväll. Kanske haha.

Just det. Jag måste ju dela med mig av bilden på den "lilla" otäcka figuren vi promenerade förbi igår. Usch!!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards