Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Ida-Marie - 10 oktober 2016 10:29

Denna vecka ska det städas och förberedas inför helgens ettårkalas. Snickerskakan är klar, sedan ska det bli en våningstårta och små shotglas med ahlgrensbilar-pannacotta. Detta är ju dock inget som vår lilla jubilar kan äta, så vi ska försöka hitta en liten mjölkfri godbit som vi kan sätta ljus i. Hon har ju inte ätit så mycket sötsaker än, så det är inget måste nu heller känner jag. Men nåt gott ska hon såklart få.

Vi har köpt en sparkbil till henne. Tror nog den kan uppskattas både nu, men framförallt i framtiden. Om inte annat så vet jag en storasyster som kommer att nyttja den i leken.

Frågan är när vi ska hinna städa? Kanske C och Malva får stå för på fredag, medan jag och Olivia bakar. Olivia älskar att vara med i köket, i varje fall när det ska bakas, och Malva älskar att dammsuga. C brukar passa på att fixa frillan på lillbruden i samma veva haha.

Nu inväntar vi besök av våra vänner. Lite lek, bus och mys hemma tillsammans med dem denna måndag. Och kaffe såklart. Ett måste.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards