Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Ida-Marie - 2 mars 2016 14:15

I morse kom jag och tjejerna knappt ur sängen. Vi alla var helt utslagna. Trötta! Jag hade ställt klockan på 6:40, men vi klev upp så sent som 7:45. Detta resulterade i att vi kom 30 minuter för sent till förskolan, men det var det värt! Vet inte om jag har något skit i kroppen eller vad det är som gör mig så extremt trött. Hoppas det ger sig snart!!

Idag har jag och Malva hälsat på en vän till mig och hennes son. Hon utbildar sig för att börja solduscha andra och behövde öva. Därför har jag nu en härligt brun nyans på min kropp. Hennes lilla charmtroll Elliot behövde dessutom klippas, så vi bytte lite tjänster kan man säga.

I morgon fortsätter förberedelserna inför dopet och på fredag ska jag och svägerskan duka. Klockan 11 på lördag är det dags. Pirrigt! Speciellt med tanke på att jag ska sjunga. Känner ju att jag inte är helt hundra, så jag hoppas rösten håller.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards