Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Ida-Marie - 13 mars 2016 11:21

Då har vi röstat fram årets bidrag till Eurovision song contest. En ung grabb med världens charmigaste leende och en härlig låt. Dock ingen låt som jag tror slår speciellt stort i maj, men vi får hoppas på att jag har fel.

Just nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och tittar på Nyhetsmorgon. Händer inte allt för ofta kan jag lova. Malva sover ute i vagnen och Olivia ville gå ut och cykla en sväng (japp, precis så sa hon haha). C är såklart med henne.

Om en vecka har vi en treåring här hemma. Sjukt! Vår lilla tjej blir stor så fort. Tiden går ju ännu fortare nu sedan Malva kom. Hon blir dessutom 5 månader i morgon. Hon har börjat dra sig lite framåt. Inte mycket, men sådär så att man ser att det är på gång. Våra fina fina tjejer. Jag kommer antagligen att bli gråhårig snabbare med dem vid min sida, men jösses vad jag älskar dem.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards