Alla inlägg den 17 april 2014

Av Ida-Marie - 17 april 2014 08:10

Då har Olivia precis tillfrisknat efter en släng av magsjuka (?). Det började med feber i fredags och idag är första dagen som hon får mat som vanligt. Vi började lite försiktigt redan igår eftersom hon var piggare, men magen behövde vänja sig långsamt. Vi vet dock inte om det var magsjuka eller någon annan dum magbacill. Endast barn omkring har ett liknande. Vi vuxna har klarat oss. Hittills, peppar peppar!

Eftersom hon varit dålig så har vi stängt in oss här hemma i flera dygn. Otroligt segt!! Därför var det extra skönt igår när vi i varje fall kunde bege oss ut på en promenad. Det blev en kortare på förmiddagen, bara jag och lillbruden, och en längre på kvällen tillsammans med familjen Eriksson/Blomqvist. Jätteskönt!!

I morse tog Olivia morgon före klockan 6. Gäsp!! Just nu går hon omkring och leker att hon städar. Jag ska ta mig en behövlig kopp svart kaffe. Snart är det helg och långledigt för mannen. Underbart!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards