Alla inlägg den 30 april 2014

Av Ida-Marie - 30 april 2014 11:17

Mamma... Blodpudding i håret... Hur tror du det funkar?

Av Ida-Marie - 30 april 2014 06:43

Då var lillan sjuk IGEN! Började med hög feber i måndags. Jag, med många andra, anade dock tänder då febern var borta och energin tillbaka i tisdags morse. Ack så fel jag hade! Hon åt bara någon enstaka tugga mat och drack helst inte alls. Märkte att det var kämpigt för henne att svälja. Snacka om att jag kände mig dum som drog iväg med henne på stan när det sedan visade sig att hon hade en virusinfektion i halsen. Det är minsann inte lätt med dessa små. De kan ju inta tala om själva vad det är för fel.

Idag är vi i alla fall hemma och tar det lugnt. Hon verkar redan piggare. Dricker som vanligt igen och förhoppningsvis äter hon när det serveras frukost.

Jag är ändå glad över att detta kom nu och inte nästa vecka då hon ska vaccineras. Dock kan även vaccinationen göra henne dålig, så nästa vecka kanske inte blir så mycket bättre. Sedan får vi hoppas på en frisk period för snart åker vi. Jösses så härligt det ska bli!!

Av Ida-Marie - 30 april 2014 06:36

I lördags var det ingen vanlig dag. Det var Angelicas dag. Födelsedagen hade redan passerat, men vi firade henne denna helg med trekamp, härligt sällskap, utgång och övernattning i Karlstad. Det var en väldigt lyckad dag!! Som alltid med mina tjejer!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards