Alla inlägg den 18 april 2014

Av Ida-Marie - 18 april 2014 13:59

Påskhelgen är här. Långhelgsledigt för pappan, vilket glädjer även mamman och dotra! Vi startade långfredagen med att spackla och måla i gästrummet på övervåningen. Känns skönt att äntligen kunna få lite ordning även där inne. Det har använts som förrådsutrymme hittills.

Även gästrummet nere ska få sig en omgång av lättare och billigare renovering, men det får vänta. En sak i taget!

Just nu ligger det en varm liten Olivia på mig i soffan. Feber igen. Tror dock att det är tänder som spökar nu. Nedrans bekymmer för henne hela tiden. Hoppas att hon snart får vara sitt glada, pigga jag igen.

Om nån timme styr vi mot mamma. Olivia ska vara där medan vi tränar och därefter vankas det godkäk hos mor. Inga fel!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards