Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Ida-Marie - 12 juli 2015 20:59

Varför går tiden så fort när man är ledig? Första semesterveckan är redan slut. Dessa veckor kommer att flyga förbi och sedan är det vardag igen. Vardagen kommer iofs se annorlunda ut för mig och O, men C ska ju tillbaka till jobbet som vanligt. Meeeen nu ska vi inte tänka för mycket på det. Nu ska vi försöka se fram emot allt roligt vi ska hinna innan dess.

I morgon drar vi till lek&buslandet med ett gäng kompisar. Roligt för både stora och små. Kanske lite väl roligt för mig just nu hehe. Klumpedunsen får nog hålla sig vid sidan av.

På tisdag ska jag äntligen klippa och färga mig. Som jag längtat!! Hoppas sååå på att jag ska få en rejäl förändring och att jag ska bli lika nöjd som när jag hade färgat rött. Trivdes ju sjukt bra i det, men det krävdes alldeles för mycket tid för att underhålla det. Tid som jag saknade!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards