Alla inlägg den 3 september 2016

Av Ida-Marie - 3 september 2016 21:20

Då har vi gjort vårat på Filipstadsmarken för i år. Jag, tjejerna, mamma och syrran åkte in vid 10-snåret och kom hem igen strax före 17. Det blev en dag fylld av glädje. Speciellt från vår 3-åring. Hon har ätit massa gottigt från olika stånd, fått ansiktsmålning, åkt karuseller och förvandlades dessutom till Dolly Style.

[Bild]

Masken med kusin Miranda och morbror Mathias.

[Bild]

Världens sötaste katt och världens sötaste (och aningens läskiga haha) spindelmannen.

[Bild]

"Jag är så vacker mamma"

Ja min älskling. Du är den vackraste!


Det blev även kålsoppa med släkten och några snabba möten med gamla vänner och bekanta.

Nu ska jag lägga mig läsa. Är helt slut efter denna härliga dag. Mycket pågrund av en irriterande förkylning som kommit på besök. Hoppas på en vändning snart!! Godnatt

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards