Alla inlägg den 27 april 2013

Av Ida-Marie - 27 april 2013 09:51

Pappan tvättar av lilltjejen medan mamman ligger kvar i sängen och sträcker ut sig lite. Hinner inte riktigt med det på vardagarna, så nu jäklar passar jag på. Ligger tvärs över sängen och passar på att skriva ett inlägg innan lördagen är i full gång.

Fick besök av familjen Gustafsson igår istället så dagens planer har ändrats lite. Vi ska bege oss ut till Lämås för att hälsa på lite filurer där. Blir trevligt. Tar med barnvagnen då vi planerar att vara ute i det härliga vädret! Härligt att det blev sånt här väder nu när det är 48h i Örebro. Helgen blir så mycket roligare då. Ja, inte för att jag är där, men mina vänner är ju där. Är ju såklart härligt för en annan som är hemma också!

Jaha nu är de klara. Dags att plocka fram dagens outfit för hela familjen. OnePieceDag?! Haha nja, skulle se ut det va? Men gött vore det!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards