Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Ida-Marie - 2 maj 2013 11:40

Ja, jag sitter i skrivande stund på toaletten. Lite så man får jobba som småbarnsförälder. Göra flera saker samtidigt för att hinna med!

Valborgsmässoafton 2013 har passerat. Olivias första Valborg. Det blev dock ett fiasko. Ingen orkester på grund av regnet. Instrumenten kunde gå sönder. Ingen brasa på grund av blåsten. Det kunde blåsa mot industriområdet. Suck för dålig planering säger jag!! Men vi hade i alla fall en trevlig, om än ganska kort stund, tillsammans med familjen Lundevall/Lundberg.

Efteråt åkte vi till Laila där vi hade en mysig kväll tillsammans med henne, Elin (innehållande lillkusinen), Alex, Sofie och Rune. Olivia somnade i Lailas knä när hon satt och gungade i gungstolen och sov härligt gött där i två timmar. Haha helskönt tyckte hon!!

Nu är det dags för en tur till Öret och ett lite nervöst besök på Usö. Tror dock att det kommer att gå finfint!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards