Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Ida-Marie - 18 maj 2013 13:48

Jag vill kunna ta med Olivia ut på altanen och mysa i skuggan. Problemet är att det inte finns någon skugga på baksidan. Vi MÅSTE därför skaffa ett tält till altanen. Ett tak som vi kan sitta under även med vår lilla tjej. Denna mamman älskar ju att vara utomhus på sommaren, så det är en investering som vi får lägga en slant på.

Vilken helg detta varit/är/kommer att bli. Grillat och mys hos Arvid och Emily igår. Grillat och mys hos Milla och Jimmy ikväll. Massa mys med några av de finaste imorn. Och fint väder dessutom. Wooohooo.

Och vet ni? Igår blev jag erbjuden en ny tjänst. Jag tackade ja. Så nu har man ngt att se fram emot även efter mammaledigheten. Jag har minsann haft en jäkla tur med jobb sedan jag tog examen! Klagar icke!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards