Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Ida-Marie - 28 maj 2013 22:13

Har precis betalat räkningarna för denna månad och känner mig nu extremt deppig. Mer än vanligt, vill säga, efter detta regelbundna måste. Hade bokat in en shoppingdag med mor på fredag, men den fick ställas in. Har helt enkelt inte råd. Känns riktigt tungt i hjärtat och tårarna är nära. Hade verkligen sett fram emot det. Hade verkligen behövt det. En stor del av sommarkläderna är för små nu efter graviditeten och dessutom hade jag velat ha en ny klänning till bröllopet jag ska på i juni. Meeen, så är det att vara hemma som mammaledig. Skit också!!

Av Ida-Marie - 28 maj 2013 13:19

Hade huvudvärk när jag vaknade och kände mig mörbultad av trötthet. Svullna ögon och slö kropp. Ville bara ligga kvar. Sova vidare. Det är ju dock omöjligt när man har en underbar liten piggelin bredvid sig.

Olivia somnade till en stund här nyss, så jag passade på att blunda en stund jag med. Nu ammar jag och hoppas på att hon ska somna om. Jag är fortfarande trött, och så fryser jag. Som en galning. Sådär långt in i benmärgen. Går rysningar genom kroppen då och då. Hoppas bara det inte är någon förkylning på g. Fasar inför första gången som man ska bli sjuk och ändå tvingas finnas där till 100% för sin lilla. Det kan inte alltid vara så lätt.

Ikväll ska Christoffer på möte med hockeyn. Fryser jag fortfarande när han kommer därifrån så ska jag unna mig ett varmt bad. Längtar!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards