Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Tur i kärlek!

Av Ida-Marie - 15 maj 2013 22:23

Jag inser att jag har haft en otrolig tur här i livet. Jag har fått och får så mycket kärlek. Jag har alltid haft förmånen att vara omgiven av underbara människor.

Nulägesrapport:

Jag har en sambo som jag älskar. Som älskar mig. Han gör allt för vår familj. Han ger mig komplimanger mest hela tiden och jag vet att han alltid kommer att finnas där för mig. Kan inte tänka mig ett liv utan honom.

Jag har en dotter som jag är så nyförälskad i. Min stora kärlek som för var dag som går ger mig mer och mer kärlek tillbaka. Hon ler när hon ser mig, "ropar" efter mig när jag går ifrån henne och somnar skönt i min famn när jag tar upp henne. Hon är min dyrbarast skatt och jag skulle gå sönder om något hände henne.

Vår älskade Musse är den trognaste katt jag haft. Han är verkligen mattes goding. När pappa har Olivia och Musse är inne så vill han ha gostid med matte. Han stryker sig mot mig och pussar mig om och om igen. Ett tag där var jag orolig att det inte skulle fungera nu när vi fått Olivia, men det går bättre och bättre. Skulle bli så ledsen om jag blev tvungen att göra mig av med honom.

Våra familjer runtomkring oss. Hur skulle man klara sig utan dem? Mammor och pappor som ställer upp till tusen. Härliga syskon med respektive som vi älskar att umgås med. Syskonbarn. Älskade!! Efterlängtade!!

Jag har många fantastiska, roliga, galna, mysiga, kärleksfulla, omtänksamma, knäppa, hjälpsamma och älskvärda vänner som jag värderar högt!!

Jag har haft tur. Jag har tur!

 
 
Ingen bild

Malin

17 maj 2013 09:59

Blir så lycklig när jag läser vännen =) Du ÄR bäst och förtjänar det bästa!!! Älskar dig min fina vän <3

Ida-Marie

17 maj 2013 17:02

Älskar dig med min underbaraste MallaBalla!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida-Marie - 3 december 2016 23:19

Då var vi tillbaka till mina magproblem igen. Jag fick en tid hos en läkare på kirurgen för några veckor sedan och gick dit i tron om att han skulle undersöka mig och sedan boka in mig för operation, såsom läkaren på vårdcentralen hade sagt. Så blev ...

Av Ida-Marie - 25 november 2016 22:52

Förra fredagen ställde jag alarm på mobilen för första gången på en evighet. Klockan 04.50 på lördagsmorgonen klev jag upp och gjorde mig redo för en tripp söderut med tre av mina brudar. Efter några timmar med många avbockade samtalsämnen och några ...

Av Ida-Marie - 10 oktober 2016 10:29


Denna vecka ska det städas och förberedas inför helgens ettårkalas. Snickerskakan är klar, sedan ska det bli en våningstårta och små shotglas med ahlgrensbilar-pannacotta. Detta är ju dock inget som vår lilla jubilar kan äta, så vi ska försöka hitta ...

Av Ida-Marie - 6 oktober 2016 07:40


Vilken jäkla natt. Malva vaknade strax efter 10 och var helt hysterisk. Hon blev bara nöjd när vi gick ner till vardagsrummet. Försökte med allt, men hon vägrade. Klockan 00:45 gav hon upp i min famn med babblarna som bakgrund. Därefter vaknade hon t...

Av Ida-Marie - 4 oktober 2016 15:58


Ibland när jag ska skriva ett inlägg så tänker jag att jag ska skriva om något annat än barnen. Så blir det dock sällan. Svaret på varför är inte speciellt svårt. Barnen är min vardag, min helg och mitt liv. De är en del av mig. Mitt fokus ligger på ...

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards