Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Ida-Marie - 2 augusti 2015 21:08

Idag har vi haft en riktig söndag. Seg och slapp. Vi har ätit lunch hos C:s bror, middag hos mamma och nu har vi filmmys hemma. Blev en Beck-film.

I morgon tänkte vi inte ligga på latsidan. Då ska vi måla så mycket vi hinner. Allt beror ju på vad lillan är på för humör, samt vad min kropp orkar. Foglossningen är inte att leka med just nu! Har dessutom ett väldigt tryck nedåt. Kan bli sega två månader detta!!

Av Ida-Marie - 2 augusti 2015 09:53

Då har vi bara en veckas semester kvar och sedan är det dags för C att återgå till arbetet. För O att återgå till förskolan och för mig att påbörja graviditetspenningen. Sjukt att vi bara haft ca 4 dagars värme under hela sommaren. Ska det verkligen inte bli mer än så?! Får vi ingen riktig sommar i år? Ingen värme? Ingen påfylld energi?

Jag kommer säkert tycka att nätterna känns fruktansvärda, om värmen kommer, men vi har en fläkt som fungerade bra de varma dagarna. Jag ser dessutom hellre att vi får lite tid vid stranden innan hösten och dess mörker smyger sig på. Orka vänta ett helt år.

Snacka om skillnad från förra årets härliga sommar!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards