Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Ida-Marie - 10 augusti 2015 20:32

Idag återgick C till jobbet och jag lämnade O på förskolan för första gången på flera veckor. Semestern är över för denna gången. Har dock bokat en vecka i lofsdalen i vinter. Känns härligt att ha något att se fram emot. Då har vi en brud som snart fyller tre år och en liten på omkring fyra månader. Egentligen har man ju ingen aning om hur rutinerna ser ut just då, men det ska nog bli bra. Alltid härligt att ha något att se fram emot.

Nu när jag har lite tid för mig själv om dagarna så ska jag försöka ta tag i barnrummet. Det har använts som förråd, men måste nu tömmas, för att sedan genomgå en enklare renovering, innan bebissakerna kan flytta in. Två månader känns som en evighet, men man vet ju att det är bra att börja med sånt här i tid om det ska bli klart.

Nu ska jag gå ner och få ngt i magen innan det är dags att sova. Har haft väldigt ont i magen under kvällen. Godnatt!

Min älskade prinsessa!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards