Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Ida-Marie - 20 augusti 2015 21:50

Lillasyster eller lillebror ska alltså, om O får bestämma, heta Olof. Verkar inte finnas något annat alternativ. Hon har bestämt sig. Vetja om hon tror att det kommer ut en liten snögubbe också haha. Ja, det är alltså Olof i Frost som är såpass poppis att han ska få äran att dela med sig av sitt namn till vår son/dotter. Vi får väl se hur det blir med den saken!

I morgon är det fredag och äntligen helg!! O och jag ska på mamma-barn-mys på em och sedan tar jag med hela familjen på middag hos mor. På lördag tänkte vi ta en dag, antingen i båten, eller på stranden för att sedan grilla hos C:s föräldrar på kvällen. Söndagen tillägnar vi huset med färg och pensel. Känns som att det kan bli en riktigt bra helg!!

Idag har jag och O lekt i lekparken, samt målat både hennes och mina naglar. Börjar dock bli tufft att ta sig ner ordentligt nu. Får nog be om hjälp nästa gång! Värre blir det med rakning av ben förstår jag. Vem ska jag våga be om hjälp för det hehe.

Godnatt

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards