Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Ida-Marie - 9 januari 2013 21:03

Mars låter långt borta!
73 dagar känns som en evighet!
10 veckor KÄNNS SOM SNART! Iiihhh!!!

Bebis rör sig mer och mer för var dag som går. Underbar känsla!!

Har dock mycket jobbiga tankar just nu. Äter jag för mycket? För onyttigt? Vad behöver vi för bebiskläder? Kommer vi att ha nog med bebiskläder? Vi måste köpa en snuttefilt! Vart ska jag hitta den där perfekta snuttefilten som jag letar efter? Vad ska bebis heta? Kommer vi att veta vad hon ska heta när hon föds? Vi har ändå mest "flickkläder"... Tänk om det blir ett charmtroll med snopp istället? Måste vi köpa massa nya kläder då? Har vi tänkt tillräckligt på pojknamn?

Jösses vad tröttsam man kan vara!! Tror det är bra att jag snart går hem. Sover dåligt och tänker för mycket. Behöver tid till att varva ner och planera i min egen takt!

8 arbetsdagar kvar. Sjukt, skönt och lite vemodigt!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards