Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Ida-Marie - 18 januari 2013 16:00

Tänk vad "lite" shopping kan göra för humöret. När min man hade bjudit mig på lunch så styrde jag bilden mot centrum och kappahl. Newbie-kollektionen är farlig. Jag hade dock skrivit ner vad vi hade i de olika storlekarna. Så idag köpte jag "nödvändiga" plagg. Sånt vi inte har, men förmodligen kommer att behöva (tror de blev godkända av Musse också hihi). Att köpa kläder till sig själv ligger inte längre i fokus hehe.

Nu står sängkläder och en filt på tur. Det är minsann inga billiga saker det heller. Det är dock otroligt roligt att köpa bebissaker! Lycka!!

Av Ida-Marie - 18 januari 2013 11:36

Igår i badet så sprattlade bebis runt som en fisk i magen. Jag och Christoffer började diskutera namn och jag tyckte att vårt hjärta skulle få vara med och bestämma. För varje namn som kom upp så la jag handen på magen och frågade vad hon tyckte. Vi kom fram till att vi nog fortsätta säga och skriva HON för när vi frågade om namn som Melvin och Vidar så var hon inte alls lika aktiv som när vi föreslog några flicknamn. Dessutom blev hon mer ivrig efter vissa flicknamnsförslag i jämförelse med några andra. Bra att veta hihi. Ååååååhhhhh vad vi längtar efter henne. Kan låta tjatigt, men varje dag är en längtan. En stort längtan. Hon känns så nära och ändå så långt borta!! Just nu kan vi kommunicera genom att jag känner hennes sparkar, men jag vill hålla hennes hand, pussa hennes huvud, snusa på henne.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards