Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Ida-Marie - 19 januari 2013 10:52

Ikväll blir det mys med brudarna. Pizza och vin/cola. Vi har massor att ta igen och jag har längtat efter dem väldigt mycket!! Dagens dilemma är dock: Vad ska jag ha på mig??? Det hade varit trevligt att göra sig iordning och känna sig lite fin. Men som blek, snorig och för stor för de flesta fina plagg, så är det minsann inte den lättaste uppgiften att ta sig an. Jag tänker såklart göra mitt bästa, men jag vet också hur jag kommer att känna mig när det är klart.

Jag har alltid tyckt att mina vänner varit så fina som gravida. Snygga oavsett. Dessutom vet jag att en utav mina närmsta vänner trivdes så bra och kände sig snygg. Jag känner inte alls likadant. Jag tycker att jag bara ser trött och sliten ut. Dessutom har jag väldigt svårt att hitta kläder som sitte fint. Men men, jag ska som sagt försöka piffa till mig lite sen. (Trollspö tack!!) Kanske lägger ut någon bild sen. Kanske!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards