Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Ida-Marie - 20 januari 2013 22:24

Då var även denna helg över. Gårdagens tjejfest hemma hos Malin var jättemysig och rolig. Många skratt och en klocka som gick alldeles för fort. Började gäspa runt tio, men orkade stanna ett tag till innan jag styrde hemåt. Hoppas på en sån toppenkväll snart igen!!!!!!

Idag har ju mina bjurtjärnstöser varit på besök. Bara Pia som fattades. Det blev en rundtur i huset, massa prat om förr, nu och framtiden, samt fika. Bjöd på semlor och två sorters kakor. Jodå minsann, det hade man inte kunnat ana för ett halvår sedan. Man lär sig när intresset, tiden och rastlösheten slår till haha.

Nu ska jag pussa lite på mina små prinsar innan jag somnar. Har en lång morgondag framför mig.

Godnatt!

Av Ida-Marie - 20 januari 2013 06:43

Förkyld och lite snorig kan jag ta, men nu kom (som alltid för min del) den förbaskade hostan. Därav ligger jag nu vaken trots att jag är sjukt trött. Känns som helt fel tillfälle att bli sämre dessutom. Imorn (idag) kommer mina älskade bjurtjärnstöser hit, måndag har jag kurs som jag verkligen skulle behöva gå på, tisdag är sista dagen på jobbet, föräldragrupp på onsdag och på torsdag åker vi till Sälen. Är det en ihållande hosta så tycker jag synd om mina kära stugvänner.

Jaja, jag får börja kurera mig ordentligt. Hostmedicin, te med honung och nässpray blir till frukost. Måste bara få sova liiiite till. Snälla!!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards