Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Ida-Marie - 14 januari 2013 22:31

Just nu lägger var och varannan ut bilder på hembakade semlor. Eller temlor som Ture Sventon sa. Gissa om jag blir sugen? Skulle gärna baka egna för det är ju som godast med hembakade MEN jag orkar nog inte det. Bakade kakor senast idag, så det får vara nog med bakning för denna vecka. Kanske däremot styr förbi ett bageri imorn eftermiddag. Vore bra smaskigt!!

Av Ida-Marie - 14 januari 2013 11:32

Jag sover med idomin varje natt för att slippa torra läppar. Har blivit som ett beroende. Hoppar jag över det några nätter så blir de torra direkt. Det hjälper dock inte med att smörja under nätterna när kölden sätter in. Så fort det blir lite kallare ute så känner jag hur läpparna behöver fukt. Lipsyl går helt bort i min värld. Torkar bara ut och gör problemen värre. Blev dock tipsad (av min svägerska) om denna produkt, som ni kan se på bilden. Har bara använt den en gång hittills, men tror minsann this is it!! Verkar kanon! Så det är ett tips jag kan föra vidare om någon mer har problem med torra läppar!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards