Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Ida-Marie - 2 mars 2013 23:43

Idag var tjockisen bjuden på tjejfest. Innan kände jag mig trött, lite sliten och med molande värk i magen. Hade ingen större lust att försöka låtsas känna mig snygg och gå på fest. Jag är dock väldigt glad att jag åkte. Piggnade till och hade jättetrevligt. 7 glada i en etta på Gustavdagen. Bjöd till och med tjejerna på en gravid-shake-ass-dans. Min längtan efter att få dansa loss lite tog överhand skulle man kunna säga!

Nu ligger jag dock i sängen medan de andra fortsätter festandet på kupolen. De får nog en kanonkväll (hoppas jag i varje fall). Själv känner jag mig helnöjd med att få krypa under täcket och slå igen mina ögonlock!

Godnatt!

Av Ida-Marie - 2 mars 2013 08:12

När jag kom tillbaka från ett toalettbesök i morse så låg det en karl på min sida sängen. Välkomnande så bjöd han in mig under täcket och omslöt mig med värme. Strax därefter kom det en Musse-misse smygandes och la sig tätt intill på andra sidan.

Jag har det minsann bra jag!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards