Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Ida-Marie - 10 mars 2013 23:03

Efter morgonens inlägg så tog jag några djupa andetag, laddade om och ryckte upp mig själv. Torkade tårarna och startade dagen.

Wille spelade sista innebandymatchen för säsongen och gjorde två assist. Stolt faster satt i publiken! Därifrån for vi vidare till lilla Viggo (2 veckor) och hans söta föräldrar. Blev en jättetrevligt fikastund!! Härligt med nya kontakter.

Väl hemma igen så dröjde det inte länge innan våra eftermiddags/kvällsgäster kom. Anton, Moa och Lovis! Vi myste till det med pizza och sällskapsspel. Underbara människor!

Älsklingen och jag avslutade kvällen med en stund i soffan. Såg första avsnittet av thrillerserien The Following och Christoffer fick äran att massera mina svullna fötter och ben.

Tänk att denna dag faktiskt blev tokigt lyckad trots allt hihi!

Gick dessutom in i vecka 39 idag. Varje söndag är härlig just bara för att det är den dagen då vi inleder en ny gravidvecka! Tar oss ännu en steg närmre vårt lilla frö.

Plutismagen kommer snart att tömmas. Wooohoo!!

Av Ida-Marie - 10 mars 2013 10:31

Tänk att det kan vända så fort. Idag har vi massor med roligt planerat och jag ser fram emot allt. Trots detta bröt jag nyss ihop och nu kan jag inte få tårarna att sluta rinna. Har ingen förmåga till att planera just nu. Blir bra sjukt stressad och får panik. Hormoner eller stressfaktorer på grund av livets stora förändringar? Jag vet inte!!

Och nu får jag ångest och panik över att jag inte kan sluta gråta. Måste sminka mig och svullna ögon var inget jag önskade idag när vi ska iväg, samt få gäster. Känner mig ful som det är!!!!!!!!!

Jävla skitdag!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards