Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Ida-Marie - 9 mars 2013 23:49

Vaknade till blå himmel, sol och väldiga vårkänslor.

Lunchade med Emma, Malin och Thess på Jensens i Örebro. Så jäkla gott! Därefter lyckades vi alla få med oss varsin påse från H&M, med lite olika innehåll, innan vi gick vidare till ett fik och satte oss. Kan tillägga att jag lyckades hålla mig från barnavdelningen. Skulle ha en necessär och köpte en necessär. Det kan låta otroligt, men det är sant! Riktigt stolt över mig själv.

Vi sa adjöken till Emma och rullade mot kga där vi tog oss en liten shoppingrunda. Endast massa gottigheter till kvällen inhandlades. Godis, dricka, chips, dipp, varsin sallad... Är det Mellokväll så är det!

Blev mys för hela slanten hemma hos Madde. Många skratt och en hel del gos med magen. Lillskruttan blev rejält bortskämd av allas uppmärksamhet! Mammas lilla frö (som gärna får komma ut och hälsa på alla, på riktigt, snart). Parveln är redan omgiven av ton med kärlek!

Har verkligen haft en helt underbar dag. Även om jag blir trött efter en sådan här dag så fyller det mig samtidigt med en energi som är värd så otroligt mycket. Tack mina fina flickor för idag!

(For förbi Sofie i morse och hämtade vaggan. Den är nästan färdigbäddad. Ska nog hinna lägga upp bild imorn.)

Av Ida-Marie - 9 mars 2013 09:47

Igår blev det fredagsmys med Lisa och grabbarna. Supergod mat, smarrig efterrätt, livlig hockey och sällskapsspel. Jag och Haster dominerade i början, men gav över vinsten till Lisa och Haris. Så kan det gå. Mysig kväll var det i alla fall! Trodde inte att jag skulle orka stanna så länge på grund av trötthet och magvärk, men det gick fin fint!

Har börjat få onda förvärkar. Inte skönt, men de ger lite hopp. Dock har jag både hört, läst och förstått att man kan få dras med dessa i flera veckor innan det är dags på riktigt. Men vi går ju faktiskt in i vecka 39 imorn, så såååå jäkla långt bort är det ju inte nu.

Idag ska jag ha en mysdag med tjejerna. Lunch i Öret och Mellokväll i kga. Guld värt!! Några utav dem har jag inte träffat på alldeles för länge. Ska sno till mig lite kramar!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards