Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Ida-Marie - 3 mars 2013 15:26

Trött på klumpigheten
Trött på att känna mig ful (blek, svullen och sliten)
Trött på att ha ont
Trött på att inte orka nåt
Trött på att vara trött

Suck!!!

Ikväll blir det i alla fall ljusparty hos Elin. Därefter hoppas jag att jag ska kunna somna i tid och få en god natts sömn. Skulle vara skönt att få nåt gjort i morgon. Ska packa bb-väskan, tvätta av vagnen och tvätta kläder. Egentligen tillsammans med Christoffer, men det blir aldrig nåt gjort så får försöka ta tag i det under dagarna istället. Nu när man vet att hon kan komma när som så vore det skönt om de flesta förberedelserna var klara. Sen kommer förmodligen livet att stanna upp en aning och kretsa kring den lilla i sig.

Då har vi klivit in i vecka 38 då. 20 dagar kvar till beräknad förlossning. Högst 36 dagar tills hon är här. Sjukt!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards