Alla inlägg den 8 november 2014

Av Ida-Marie - 8 november 2014 22:36

Jag är oerhört tacksam ändå över att det jag nu dras med är temporärt. Jag avskyr verkligen att inte orka med något om dagarna. Att bara "ta det lugnt". Jag är alldeles för rastlös för det.

Det går i varje fall framåt nu känns det som. I natt sov jag i vår säng, bredvid min lilla prinsessa. Idag har jag bara tagit tabletter en gång och inte gråtit en enda. Jag har dock varit väldigt trött och inte känt mig sådär glad som mitt vanliga jag gör. Så helt bra är jag såklart inte, men sakta men säkert då kanske?!

Jag är dock dessutom i behov av en förändring känner jag. Och jag har en plan. Den tar jag tag i på måndag. Längtar!!

Jag är nog starkare än vad jag tror!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards