Alla inlägg den 10 november 2014

Av Ida-Marie - 10 november 2014 21:33

Otur i spel, tur i kärlek. Är det inte så man säger? Jag tror i alla fall att det stämmer på mig. Jag vinner ALDRIG när det kommer till lotter eller slumpmässiga tävlingar. Däremot så har jag en umgängeskrets som ger mig så otroligt mycket kärlek. Jag har så många vänner som visar sin kärlek och som jag känner samma kärlek tillbaka till. Jag hoppas bara de vet om det och att de känner att jag ger lika mycket som jag får.

Under de jobbigaste stunderna som passerat i mitt liv så har dessa människor lyft mig. Hjälpt mig tillbaka till den jag egentligen är. Hjälpt mig att orka och att få min energi tillbaka.

Bilden visar en del av den kärleken som jag fick genom blombud idag. Helg otroliga människor med enormt stora hjärtan!

Av Ida-Marie - 10 november 2014 12:54

Förmiddagen spenderades på stan med min svägerska och O:s lillkusin. Beställde tid för en "unna-mig-stund" i morgon förmiddag. En behövlig sådan. Uppdaterar er i morgon. Kanske lite beroende på resultatet.

Hittade en jättefin tomteklänning till O. Hoppas bara den passar. Finns en risk att den är för liten, men passar den bara i år så är jag nöjd. Vi ska ju få njuta av lillans första luciatåg snart. Ser jättemycket fram emot detta. Ska försöka att hålla tårarna tillbaka så att jag inte skämmer ut C alldeles för mycket.

Det var jätteskönt att hitta på något denna förmiddag. Nu har jag dock ont i magen och känner mig helt slut. Tar på krafterna att hitta på saker just nu. Längtar tills det vänder. Vill ha min energi tillbaka. Om inte för min egen, så för O:s skull.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards