Alla inlägg den 11 november 2014

Av Ida-Marie - 11 november 2014 13:07

Jag är ledsen, men detta inlägg blir inte heller åt det positiva hållet. Kände dock att jag behövde ett eget inlägg för detta.

Går runt med en knut i magen. Är så otroligt orolig för fasters lilla prins. Han fick en kopp hett kaffe över sig igår och ligger nu inne i Örebro för att opereras. Tror jag i alla fall. Har inte hört ngt ifrån dem idag och det gör mig galen. Vill bara veta att allt går bra och att han inte har ont. Antingen skulle detta göras i Örebro idag eller så ska de till brännskadeenheten i Linköping.

Hoppas de ringer snart och uppdaterar mig!

Älskar dig lillprinsen!

Av Ida-Marie - 11 november 2014 12:59

Unnade mig en tid hos frisören denna förmiddag. Kände att jag behövde en förändring mitt i allt elände som varit. Det var så otroligt skönt att sitta där i några timmar och bara koppla bort tankarna. Att dessutom komma därifrån så otroligt nöjd känns underbart. Behövde detta!

Nu är jag sådär galet slut i kropp och knopp igen. Börjar förmodligen bli sjuk också. Har ont i både hals och bihålor. Bläää vad jag klagar nu. Tråkiga jag!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards