Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Ida-Marie - 1 oktober 2015 21:19

Ikväll slog jag en signal till förlossningen. Jag har inte riktigt kunnat slappna av de senaste dagarna. Har tänkt för mycket på det faktum att magen inte växt så mycket den senaste månaden och att jag har så rikligt med vattniga flytningar (ursäkta detaljerna). Har känt en oro över att det ska finnas ett samband, eller att jag läcker fostervatten och det finns risk för infektion. Jag fick i alla fall tala med en jättegullig tjej som lugnade mig och tyckte att det bara lät normalt nu mot slutet. Jag skulle dock ringa precis när som helst om det blev någon större förändring eller om jag kände oro. Så nu känner jag mig lugnare.

Jag hoppas att jag får återkomma till dem snart och att det då är bebis på g. Kom igen nu pyret!!!!!!

Haha, sjukt spetsig mage. Ett glas är en baggis. Skulle nog kunna ställa en tallrik på utan bekymmer också!! Har fått bristningar denna gången. Inte så konstigt va?! Haha

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards