Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Ida-Marie - 17 oktober 2015 19:13

I natt har vi inte sovit mycket jag och mina flickor. O vaknade vid 3:40 och ville se bebisen. Då vaknade M också. Sedan blev det amningsfest fram till 6:30. Hon vägrade somna om. Ville bara snutta hela tiden. Som tur var så sov vi båda väldigt bra när O och C gick upp vid 7. Fick en behövlig stunds sömn innan vi tog morgon.

Jag har varit uppe och lagat lite mat och plockat lite idag, annars har jag mest spenderat tid i soffan. Äta, sova, bajsa är ju vardagen för en sådan här liten. Så vi har passat på att mysa massor. Lära känna varandra. O och C har gjort lite ärenden, samt varit ute och lekt en sväng. Vi fick dessutom besök av farmor och farfar. Flickorna har redan fått massor av fina saker. Leksaker, kläder, gosedjur med mera. Bortskämda från start av våra nära och kära.

Nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag skriver. Ska ta en kopp te och se "Så mycket bättre" innan vi går och lägger oss.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards