Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Ida-Marie - 16 oktober 2015 06:13

Älskade lilla M är redan en självklar del av oss och man vet ju att från och med nu så kommer kärleken bara att växa. Hon är så sjukt söt. Precis som O var när hon var nyfödd.

Har precis väckt denna skönhet för amning. Måste få igång den ordentligt nu!! Kämpade en hel del i natt, men hon var mest bara förbannad och till slut alldeles för trött. Nu har hon i alla fall snuttat i snart 20 minuter. Även om det innebär att jag får kittla henne lite ibland för att hon ska vakna till och suga. Hoppas detta fungerar bra när vi kommer hem. Tänker på storasyster också. Speciellt nattetid.

Jösses vad jag längtar hem till O nu. Pratade med henne igår kväll vilket bara var dumt. Hon blev ledsen och jag bröt ihop när vi lagt på. Hon hade dock somnat 10 minuter efter det så hon var helt slut. Mammas finaste. Snart ska vi kramas massor!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards