Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Ida-Marie - 10 oktober 2015 19:30

Usch, denna dag har inte varit rolig. Jag hade velat ligga under täcket hela dagen. Tårarna är nära precis hela tiden och jag har absolut ingen ork. Skitjobbigt både fysiskt och psykiskt!!!!

Av Ida-Marie - 10 oktober 2015 10:50

Mamma är här och tvättar alla fönster. C och O är ute och blåser bort löv i trädgården. Jag glider omkring i huset och funderar på vad jag kan göra för nytta. Har slängt i en tvättmaskin. Jaha, men nu då?! Känner mig oerhört lat. Samtidigt så är det ju nu jag måste försöka återhämta mig. Veckorna är jobbiga och då finns det inte tid att vila på samma sätt. Jag blir ju dock så galet rastlös.

Var ute och tog lite kort på mina älsklingar förut. Jösses vad jag längtar tills jag får träffa min tredje stora kärlek. Såååå välkommen alldeles precis just nu!!!!

Av Ida-Marie - 10 oktober 2015 00:13

Piggnade till så snart jag kom iväg på tjejkvällen och det blev såklart jättelyckat. God mat, underbart sällskap och ett hysteriskt roligt spel. Tappade känslan för tiden helt och plötsligt var hon över 23. Jag som trodde att jag skulle bli ganska tidig hem. Underbart att spendera denna, just nu dryga, tid på detta viset. Behövde skratta, vilket jag minst sagt fick göra ikväll.

Nu är klockan över midnatt och jag måste försöka sova. Man vet ju aldrig när pyret bestämmer sig för att vilja komma ut till oss.

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards