Alla inlägg under mars 2013

Av Ida-Marie - 2 mars 2013 08:12

När jag kom tillbaka från ett toalettbesök i morse så låg det en karl på min sida sängen. Välkomnande så bjöd han in mig under täcket och omslöt mig med värme. Strax därefter kom det en Musse-misse smygandes och la sig tätt intill på andra sidan.

Jag har det minsann bra jag!

Av Ida-Marie - 1 mars 2013 22:13

Efter en mysig dag med nyenergi från vuxna och barn på jobbet, följt av en trevlig och god lunch på Nya pumphuset tillsammans med Jessica så satte en oro in. Bebis har varit väldigt lugn både igår och idag. Har knappt känt av henne alls. Har ju hört att man ska ta minskade fosterrörelser på allvar! Ringde till Milla för lite rådgivning och efter en vilostund i soffan så kom lillskruttan igång. OCH NU... jösses, nu har hon fått fart igen. Precis som jag är van vid! Underbart! Hon hade precis hicka och i vanliga fall tycker jag synd om lillan. Nu tyckte jag dock det kändes väldigt skönt. Nu känner jag mig lugn igen.

Tror däremot att hon ändrat ställning. Rörelserna har ändrat karaktär helt. Kan hon ha fixerat sig? Märks på onsdag då det är dags för ännu ett besök hos barnmorskan!

Av Ida-Marie - 1 mars 2013 07:12

Åh jag hör fåglarna kvittra utanför. Mysigt!! Jag älskar när det börjar bli vår och värmen börjar smyga sig på. Längtar dock till sommaren. Favoritårstiden! Hoppas på en bra sådan i år. Känns som att det kommer att bli en bra sommar oavsett, men med lite sol och värme så blir ju allt så mycket skönare!! Picknicksmys på stranden/gräsmattan, barnvagnspromenader i eftermiddagssol, grillkvällar på altanen... gaaaah vad härligt!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards