Alla inlägg den 5 september 2015

Av Ida-Marie - 5 september 2015 22:50

I morse trodde jag att vi skulle styra mot Filipstad och Oxhälja vid 10-tiden. Ack så fel jag hade. När vi väl var på väg så styrde C mot min kära svägerskas hus för att höra vad hans bror ville säga som var så viktigt innan vi åkte. Därinne väntade istället 10 underbara tjejer på att jag skulle kliva in genom dörren så att de kunde överraska mig med en baby shower. Snacka om att jag blev ställd. Underbara svägerskan hade styrt upp så att de flesta utav mina älskade vänner fanns på plats idag för att fira att vi snart ska få träffa vår älskade nummer 2.

Vi fikade, lekte lite lekar och öppnade presenter. En helt underbar förmiddag som jag aldrig kommer att glömma. Ett minne för livet och en påminnelse om vilken otrolig tur jag haft i livet. Omgiven av kärlek, omringad av vänner som jag älskar oerhört mycket.

Armbandet fick jag utav min svägerska, min bästa vän. Sååå fint!!

Efter en snabb lunch hos svärmor så styrde vi, som planerat, mot Filipstad och oxhälja. Kalasfika för moster, en liten runda på nedre delen av marknaden och thaimat till middag. Sedan styrde vi hemåt igen för lite lördagsmys. Jag och C tittade på sista Johan Falk-filmen. Nästan lite sorgligt att det inte kommer ngn mer nu. Men den sista var riktigt bra, så även avslutet på denna dag känns toppen. Jag kommer att sova bra i natt!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards