Alla inlägg den 9 september 2015

Av Ida-Marie - 9 september 2015 23:35

Så... efter 3 år i detta hus så har vi nu alltså lyckats köpa oss en tv-bänk. Hade såklart en förut också, men den var en "vi-tar-den-sålänge-möbel". Ni får ett litet kik, men än har vi jobb kvar med att trolla bort sladdar och sätta upp en matchande hylla med mera.

Oh, tänk ett nytt golv också. Det vore ju drömmen. Att få lägga nytt golv i hela undervåningen. Det får bli ett senare projekt det. Om 3 år kanske haha.

Jag fick även upp lite nya posters som jag köpte ramar till idag. Insåg att jag skulle ha tagit storleken större, men detta duger. Älskar motiven!!! Även här har vi lite jobb runtom, men var tvungen att ställa upp dem för känslans skull!

Av Ida-Marie - 9 september 2015 10:10

Jag är inne i ett galet shoppingsug. Vill ha massor av nya saker till hemmet. Synd bara att det ska kosta för att få drömmarna verkliga. Idag ska vi ju i alla fall få (läs köpa) lite nytt. Känns härligt! Beställde ett gäng posters häromdagen också. Behövde lite ny konst både till vardagsrum och O:s rum.

O var i alla fall mycket piggare idag. Eller hon var ju pigg igår också, men undantag för en timmas gallskrik på eftermiddagen. Hon tog sig för örat, så jag var lite orolig över att det skulle bli värre, men jag tror att det var tröttheten som tog över helt enkelt.

Precis som det ska få göra för mig nu. Ligger i soffan och ska slå igen mina blå en sväng. Kroppen skriker efter vila!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards