Alla inlägg den 29 september 2015

Av Ida-Marie - 29 september 2015 22:30

Idag har jag haft en obehaglig känsla i magen. Sammandragningarna har kommit och gått, samtidigt som jag har haft som mensvärk från och till. Hoppades ett tag där att det var värkar på gång, men det verkar inte bli intensivare eller tätare tyvärr. Antar att det bara är förvärkar. Skit också!

Spånar fortfarande på namn var eviga kväll. Vi har verkligen inga superfavoriter denna gången. Snarare en drös som vi kommer att få gå igenom när pyret är här. Vi får väl testa att säga namnen högt och kika på honom/henne samtidigt för att se vad som passar hehe. Ska i och för sig bli ett sant nöje! Längtar!!!!!!!

Av Ida-Marie - 29 september 2015 11:43

Trött jag är på dåliga nagellack! Jag har både billiga och lite mer påkostade märken. Ändå tycker jag inte att jag hittar något bra. Något som håller för en längre tid. Vet inte om de kanske börjar bli gamla en del utav dem. Kanske borde införskaffa ett gäng nya och dessutom testa lite nya färger. För tillfället har jag 50 nyanser av rosa hehe. Ska måla på ett lager på mig själv, och lillskruttan om hon vill, i eftermiddag.

Av Ida-Marie - 29 september 2015 07:10

Ligger en gosegris tätt intill mig och snosar sött! Vill inte väcka henne riktigt än. Vi hinner ju morgonmysa en stund i alla fall. Fördelen med att ha nära till förskola.

Jag har fått nys om att det släpps nya avsnitt av Greys anatomy nu. Kan det verkligen vara sant?! Jag tyckte det senaste avsnittet kändes som ett avslut på hela serien. Missförstå mig inte. Ingen blir lyckligare än mig om det kommer fler säsonger. Bästa serien någonsin!!!! Ska kolla upp detta närmre under dagen!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards