Alla inlägg den 15 september 2015

Av Ida-Marie - 15 september 2015 23:20

I natt var O vaken ganska mycket. Vilket alltså innebär att jag var vaken jag med. Hon ville ligga tätt tätt intill mig och ändå kunde hon inte sova ordentligt. Sedan när hon väl somnade om, ja då hade jag hunnit piggna till. Galet typiskt det där!

I morse kände jag mig som en zombie. Efter en mysig frukost med tända ljus och O vid min sida, samt lite smink, så kände jag mig dock piggare. Jag lämnade O på förskolan och åkte på dejt med mina snygga mammakompisar. En förmiddag med dem går verkligen sjukt fort. Vi har alltid saker att prata om. De är guld värda i mitt liv!!

Eftermiddagen bestod av en halvtimmas vila innan det blev eld i baken. Jag, mamma och O åkte till Jysk och köpte gardiner till bebisrummet. Sedan rensade vi och gjorde plats i våra garderober, tömde barnrummet (som hittills varit som ett förråd), sorterade barnkläder, rensade i lådor på nedervåningen, samt förlängde O:s säng och bäddade om med stort täcke och nya Frost-sängkläder. Fy fan vad vi har varit duktiga idag! Känns så otroligt skönt!! Smärtan som nu sprider sig i kroppen är iofs inte speciellt härlig, men jag vet ju att det inte är ngt farligt och vi behöver få detta gjort innan bebis anländer. I morgon förmiddag ska jag bara vila, så då ska nog det onda hinna försvinna. Lovar att ta det mer lugnt när vi är färdiga med det jag tänkt!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards