Alla inlägg den 30 september 2015

Av Ida-Marie - 30 september 2015 09:53

Tänk att en sådan liten människa kan ge så mycket kärlek och glädje bara genom att vara sig själv. Hennes glädje gör mig glad!

Hjärtat vårt älskar att cykla. Det är ren lycka när hon får ta cykeln ner till förskolan. Hon kanske blir cyklist som sin far.

Av Ida-Marie - 30 september 2015 04:52

Jag och C åkte för att köpa hem golv igår. Vi hade som plan att ha samma golv som i O:s rum. En plan som hade passat oss perfekt om det nu bara inte hade utgått. Gaaaah. Typiskt!! Så nu står vi i valet och kvalet angående vilket golv vi ska välja. Vill ju ha ett flytande golv på hela övervåningen i så fall. Vi hittade två (inte allt för dyra alternativ) igår, men ska kika på lite fler ställen innan vi bestämmer oss helt. Sedan ska det ju finnas tid till att lägga också. Tur att vi har en golvläggare i släkten!

Av Ida-Marie - 30 september 2015 04:47

I morgon kommer jag garanterat att vara ett vrak. Har knappt sovit alls i natt. Jag vaknar av olika anledningar och sedan kan jag helt enkelt inte somna om. När jag väl somnat om så dröjer det inte länge innan jag vaknar igen. Av någon anledning. Ibland beror det på ischiasvärken, ibland på en drömmande O bredvid mig. Nu är klockan 4:40 och O ligger tätt inpå mig. Jag har halsbränna, nackvärk, ischiasvärk och ont i benhinnorna. Låter väl som en härlig situation? Haha, tur att detta snart är över. Med den "mensvärken" jag har så kanske det inte dröjer heller. Ska ju inte hoppas på för mycket, men det är nästan omöjligt att låta bli.

Det enda orosmoln som smyger sig fram ibland är att det ska hända något nu mot slutet. Vet att jag nämnt oron tidigare och det är bra jobbigt när man väl börjar tänka på det. Jag känner ju rörelser varje dag, men man läser ju om de som helt plötsligt slutat känna ngt och då åkt in för att få ett hemskt besked. Eller de som läckt fostervatten (trott det var flytningar) och bebisen har fått infektion och inte överlever. Man ska verkligen inte läsa för mycket på olika forum, men ibland när man söker på vissa saker så kommer sådana historier upp. Det är klart man tar åt sig på nåt vis. Det är ju ett scenario man inte ens vill/kan föreställa sig. Usch!!!! Nej nu får pyret komma ut så att vi får se att allt är bra. Har massor med kärlek som väntar på att få spridas här hemma nu!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards