Alla inlägg den 11 september 2015

Av Ida-Marie - 11 september 2015 23:35

Har ju glömt av att visa resultatet av gårdagens jobb i vardagsrummet. Känns riktigt bra!!

I morgon får vi besök av några kompisar under förmiddagen och på eftermiddagen ska vi röja klart inne i bebisrummet, samt skruva ihop byrån så att vi kan fylla den med alla kläder jag tvättat upp. Känns så härligt för varje steg vi tar framåt. Älskar när det blir ordning och reda i huset!!

Av Ida-Marie - 11 september 2015 23:31

Ikväll har jag och O haft min bror och hans familj på besök. Blev lite hämtmat, lek och mys. O sa själv till vid halv åtta att hon ville gå och sova. Duktiga skruttan. Hon sa godnatt till alla och somnade efter en flaska välling vid 19.55 Kände mig stolt hehe.

När bror och de åkte hem så slog jag igång en film. "Divergent". Sjukt bra film!!! Kan jag rekommendera för er som tycker om "The Hunger Games" eller "The Maze Runner. Och har ni inte sett ngn av dessa SÅ SE DEM!!!

C är på 25-årsfest. Han skrev precis att han är på g hem. Sista festen för pappan innan nedkomst av bebis. Man vet ju aldrig när det ploppar nu. Idag är vi i vecka 37 (36+0) och vi har passerat milstolpen att få föda här i stan. Underbart!!!

Dags att försöka sova. Godnatt gott folk!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards