Alla inlägg den 13 september 2015

Av Ida-Marie - 13 september 2015 23:05

4 av 5 i mitt älskade mammagäng har nu bebisen på utsidan. I förmiddags fick våra vänner en lite Tyra på 49cm och 3000g. Supersöt! Så himla roligt att det kom en tjej efter alla grabbar.

Den femte i gänget är alltså jag. Nu är det äntligen vi som står på tur hehe. Det sjuka är att först kom Milo, 7 veckor senare kom Gustav, 7 veckor senare kom Ville och ytterligare 7 veckor senare kom Tyra. Inte på dagen, men på ett ungefär. Vad är oddsen på det?! Jag kan dock meddela att jag INTE tänker vänta 7 veckor. Nej du, någon måtta får det vara.

Av Ida-Marie - 13 september 2015 07:55

Då var det söndag igen då. Vanligtvis är det ju tråkigt att tiden ska gå så fort på helgen, men just nu är jag glad att dagarna bara rullar förbi. Jag längtar som en galning!!!! Känner mig så orolig över att något ska gå fel nu i slutet. Nu när man är så nära. Nu när längtan är som störst. Dumma orostankar. Kan ju dock bero på vad vi gick igenom innan denna graviditet, att vi haft missfall i släkten precis, samt att jag verkligen inte skulle orka gå igenom ännu en graviditet. Det vill säga, jag skulle aldrig orka samla kraft och ork till att börja om.

Nu tror jag ju innerst inne att detta kommer att gå bra. Jag tror att vi inom 6 veckor har vårt lilla knyte hos oss. Den tanken är bra mycket mer underbar!!!!

Idag tänkte vi bege oss mot Ånnaboda. De ska ha en cykeltävling där som vi ska kika på. Jag och min lilla familj. Hoppas på uppehåll och en trevlig stund! I eftermiddag måste vi däremot jobba på här hemma. Barnrummet och bebisens nya byrå måste fixas!!

Trevlig söndag på er gott folk!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards